Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Service desk benchmarking -workshop

Aika: 18.10.2016

Paikka: Taitotalo, Helsinki

Järjestäjä: HDI Nordic Oy

22.6.2016Liisa Torkkeli

Yhden päivän kurssi on tarkoitettu Service desk -esimiehille ja -asiantuntijoille. Kurssi sopii erinomaisesti myös yrityskohtaisesti toteutettavaksi.

Hyvä tapa kehittää service deskin toimintaa on hyödyntää alan parhaita käytäntöjä, arvioida omaa kypsyystasoa ja verrata tuloksia alan parhaisiin toimijoihin.

Service desk -benchmarking-päivä on juuri tätä: arvioidaan oman service deskin toimintaa, analysoidaan tuloksia alan viitekehysten (ITIL®, ISO/IEC 20000-standardi ja tukipalvelustandardi) ja benchmarking-tietojen pohjalta, ja laaditaan kehittämissuunnitelma.

Valmennuksen tavoitteena on antaa tietoa oman service deskin kypsyystasosta ja kehittämistarpeista.

Valmennuspäivän sisältö

– Etukäteen jaettava arviointilomake, jolla osallistujat arvioivat oman service deskinsä kypsyystasoa
– Workshopissa syvennytään eri osa-alueiden sisältöön keskustellen ja vertailutietoa hyödyntäen; osallistujien omia arviointituloksia ei jaeta muille osallistujille
– Tulosten pohjalta osallistujat voivat laatia oman toimintansa kehittämissuunnitelman.

Valmentaja on HDI Nordicin Vuoden Service Desk -kisan pääauditoija, Liisa Torkkeli. Workshop toimii siten myös oman service deskin ”kisakypsyyden” arvioinnissa, mutta kohderyhmänä ovat kaikki service deskin kehittämisestä kiinnostuneet.

Ei esitietovaatimuksia, mutta osallistujien toivotaan täyttävän etukäteen jaettavan arviointilomakkeen, jolloin workshop-päivän sisällöstä saadaan eniten hyötyä. Itsearviointilomake ja muu kurssimateriaali jaetaan osallistujille noin viikkoa ennen sähköisessä muodossa.

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.