Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Service desk ja mittarit

Aika: 19.5.2017

Paikka: Messukeskus

Järjestäjä: Wave Asiakaspalveluverkosto

4.4.2017Liisa Torkkeli

Koulutuksessa keskustellaan service deskin tavoitteista, keskeisistä mittareista, mittareiden määrittelystä, sisällöstä sekä raportoinnista.

Tavoitteena on nostaa service deskin johtamisen ja mittaamisen kypsyystasoa. Mittaaminen on oleellinen osa johtamista. Mittareiden avulla voidaan validoida tehtyjä päätöksiä, ohjata toimintaa kohti tavoitteita, perustella tarvittavia toimenpiteitä ja puuttua havaittaviin ongelmiin.

Kohderyhmä
Service deskien esimiehet ja päälliköt, toiminnan kehittämisestä vastaavat henkilöt ja tiiminvetäjät

Koulutuksen sisältö
– Service desk -toiminnan tavoitteet ja tavoitteista johdetut keskeiset mittarit ja niiden sisältö
– Mittareiden tulosten analysointi ja raportointi eri menetelmillä ja tekniikoilla
– Service desk -toiminnan ohjaaminen ja johtaminen mittareiden avulla
– Service deskin mittarit tulevaisuudessa

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.