Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Service deskin kriittiset menestystekijät

Aika: 28.-29.3.2019

Paikka: Helsinki

Järjestäjä: Wave Asiakaspalveluverkosto

28.2.2019Liisa Torkkeli

Valmennuksen tavoitteena on antaa ideoita oman service deskin kehittämiseksi ja kypsyystason nostamiseksi nyt ja tulevaisuudessa.

Service desk on tärkeä palvelunhallinnan osa-alue. Strategian, johtamisen, henkilöstöasioiden, työkalujen, resurssien ja prosessien on oltava kunnossa, jotta toiminta tuottaa arvoa asiakkaalle, ja on myös palvelutuottajan näkökulmasta tehokasta ja taloudellista. Service deskin kriittiset menestystekijät -valmennuksessa keskustellaan näihin kaikkiin osa-alueisiin liittyvistä parhaista käytännöistä ja opeista.

Omana kokonaisuutenaan ovat keskeiset suorituskykymittarit eli KPI:t, joilla toiminnan vaikuttavuutta ja tehokkuutta arvioidaan.

Kahden päivän kurssi on tarkoitettu service desk -esimiehille ja -asiantuntijoille.

Koulutuksen teemoja
– Service deskin tavoitteet ja johtaminen
– Service deskin organisointi
– Service desk -palvelun kuvaaminen
– Itsepalvelun rooli
– Keskeiset taustaprosessit
– Resurssit ja kyvykkyydet
– Service deskin kriittiset menestystekijät ja keskeiset suorituskykymittarit
– Tulevaisuuden service desk

Tutkimuksen (The War for Talent by Robert Half Technology) mukaan tulevaisuuden tukiorganisaatiot tarvitsevat henkilöitä, jotka ovat asiakaspalveluorientoituneita, halukkaita opiskelemaan uutta teknologiaa ja trendejä, sosiaalisesti älykkäitä, kykeneviä proaktiiviseen ongelmanhallintaan sekä yhteistyökykyisiä yli yksikkörajojen.

Valmenna itseäsi ja tiimiäsi selviämään tämän päivän haasteista ja kohtaamaan tulevaisuus!

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.