Valmennuksen tavoitteena on antaa ideoita oman service deskin kehittämiseksi ja kypsyystason nostamiseksi nyt ja tulevaisuudessa.
Service desk on tärkeä palvelunhallinnan osa-alue. Strategian, johtamisen, henkilöstöasioiden, työkalujen, resurssien ja prosessien on oltava kunnossa, jotta toiminta tuottaa arvoa asiakkaalle, ja on myös palvelutuottajan näkökulmasta tehokasta ja taloudellista. Service deskin kriittiset menestystekijät -valmennuksessa keskustellaan näihin kaikkiin osa-alueisiin liittyvistä parhaista käytännöistä ja opeista.
Omana kokonaisuutenaan ovat keskeiset suorituskykymittarit eli KPI:t, joilla toiminnan vaikuttavuutta ja tehokkuutta arvioidaan.
Kahden päivän kurssi on tarkoitettu service desk -esimiehille ja -asiantuntijoille.
Koulutuksen teemoja
– Service deskin tavoitteet ja johtaminen
– Service deskin organisointi
– Service desk -palvelun kuvaaminen
– Itsepalvelun rooli
– Keskeiset taustaprosessit
– Resurssit ja kyvykkyydet
– Service deskin kriittiset menestystekijät ja keskeiset suorituskykymittarit
– Tulevaisuuden service desk
Tutkimuksen (The War for Talent by Robert Half Technology) mukaan tulevaisuuden tukiorganisaatiot tarvitsevat henkilöitä, jotka ovat asiakaspalveluorientoituneita, halukkaita opiskelemaan uutta teknologiaa ja trendejä, sosiaalisesti älykkäitä, kykeneviä proaktiiviseen ongelmanhallintaan sekä yhteistyökykyisiä yli yksikkörajojen.
Valmenna itseäsi ja tiimiäsi selviämään tämän päivän haasteista ja kohtaamaan tulevaisuus!