Service desk, onko palvelusi kuvattu? Palvelukuvauksilla on merkitystä liiketoimintahyötyjen maksimoinnissa, palvelutuotannon optimoinnissa ja esimerkiksi tukikustannusten alentamisessa. Hyödyt eivät toteudu vain tuottamalla kuvausdokumentteja, vaan näkemällä tukifunktio palvelutuotannon ja -kuvausten keskiössä.
Koulutuksen teemoja
– Onko service desk palvelu?
– Mitä hyötyä kuvauksista?
– Mistä puhumme kun puhumme palvelukuvauksista? terminologiaa
– Näetkö metsää puilta vai ainoastaan jäävuoren huipun? taustaprosessien rooli
– Word-dokumentista portaaliin ? service deskin itsepalvelusivut?
– Service desk -palvelukuvauksen sisältö
– Oman kuvauksen laadinta
Koulutuksen tavoite
Tavoitteena on johdattaa service deskit laatimaan palvelukuvaukset, jotka eivät jää pölyttymään hyllyihin.
Kohderyhmä
Koulutus sopii service desk -esimiehille ja asiantuntijoille.