Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Johdatus palvelujen kuvaamiseen ja mallintamiseen

Aika: 19.10.2017

Paikka: Messukeskus

Järjestäjä: Wave Asiakaspalveluverkosto

24.8.2017Liisa Torkkeli

Service desk, onko palvelusi kuvattu? Palvelukuvauksilla on merkitystä liiketoimintahyötyjen maksimoinnissa, palvelutuotannon optimoinnissa ja esimerkiksi tukikustannusten alentamisessa. Hyödyt eivät toteudu vain tuottamalla kuvausdokumentteja, vaan näkemällä tukifunktio palvelutuotannon ja -kuvausten keskiössä.

Koulutuksen teemoja
– Onko service desk palvelu?
– Mitä hyötyä kuvauksista?
– Mistä puhumme kun puhumme palvelukuvauksista? terminologiaa
– Näetkö metsää puilta vai ainoastaan jäävuoren huipun? taustaprosessien rooli
– Word-dokumentista portaaliin ? service deskin itsepalvelusivut?
– Service desk -palvelukuvauksen sisältö
– Oman kuvauksen laadinta

Koulutuksen tavoite
Tavoitteena on johdattaa service deskit laatimaan palvelukuvaukset, jotka eivät jää pölyttymään hyllyihin.

Kohderyhmä
Koulutus sopii service desk -esimiehille ja asiantuntijoille.

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.