Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Service desk benchmarking -workshop

Aika: 3.10.2018

Paikka: Helsinki

Järjestäjä: Wakaru Oy/Wave Asiakaspalveluverkosto

13.8.2018Liisa Torkkeli

Hyvä tapa kehittää service deskin toimintaa on hyödyntää alan parhaita käytäntöjä, arvioida omaa kypsyystasoa ja verrata tuloksia alan parhaisiin toimijoihin.  Service desk benchmarking -päivä on juuri tätä: arvioidaan oman service deskin toimintaa, analysoidaan tuloksia alan viitekehysten (ITIL®, ISO/IEC 20000-standardi ja tukipalvelustandardi) ja benchmarking-tietojen pohjalta, ja laaditaan kehittämissuunnitelma.

Valmennuksen tavoitteena on antaa tietoa oman service deskin kypsyystasosta ja  kehittämistarpeista.

Valmennuspäivän sisältö:

  • Etukäteen jaettava arviointilomake, jolla osallistujat arvioivat oman service deskinsä kypsyystasoa
  • Workshopissa syvennytään eri osa-alueiden sisältöön keskustellen ja vertailutietoa hyödyntäen; osallistujien omia arviointituloksia ei jaeta muille osallistujille
  • Tulosten pohjalta osallistujat voivat laatia oman toimintansa kehittämissuunnitelman.

Kohderyhmä: Service desk –esimiehet ja asiantuntijat

Esitiedot:  Ei esitietovaatimuksia, mutta osallistujien toivotaan täyttävän etukäteen jaettavaan arviointilomakkeen, jolloin workshop-päivän sisällöstä saadaan eniten hyötyä.

Lue lisää ja ilmoittaudu.

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.