Liisa Torkkeli
  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English

Service deskin kriittiset menestystekijät

Aika: 29.3.2016

Paikka: Taitotalo, Helsinki

Järjestäjä: HDI Nordic

4.2.2016liisa
Ilmoittaudu mukaan

http://www.hdin.fi/koulutuskalenteri.php

Huom: jäsenhinta näkyy oikein vasta laskulla. Ilmoittaudu normaalihinnalla, tarkistamme jäsenyytenne ja lähetämme laskun oikealla summalla.

Koulutuspäivät klo 9.00-16.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit alkavat klo 8.30

Kahden päivän kurssi on tarkoitettu Service desk -esimiehille ja -asiantuntijoille. Valmenna itseäsi ja tiimiäsi selviämään tämän päivän haasteista ja kohtaamaan tulevaisuus!

Service desk on tärkeä palvelunhallinnan funktio. Strategian, johtamisen, henkilöstöasioiden, työkalujen, resurssien ja prosessien on oltava kunnossa, jotta toiminta tuottaa arvoa asiakkaalle, ja on myös palvelutuottajan näkökulmasta tehokasta ja taloudellista. Service deskin kriittiset menestystekijät -valmennuksessa keskustellaan näihin kaikkiin osa-alueisiin liittyvistä parhaista käytännöistä ja opeista.

Omana kokonaisuutenaan ovat keskeiset suorituskykymittarit eli KPI:t, joilla toiminnan vaikuttavuutta ja tehokkuutta arvioidaan.

Valmennuksen tavoitteena on antaa ideoita oman service deskin kehittämiseksi ja kypsyystason nostamiseksi nyt ja tulevaisuudessa.

Koulutuksen teemoja

– Service deskin tavoitteet ja johtaminen
– Service deskin organisointi
– Service desk -palvelun kuvaaminen
– Itsepalvelun rooli
– Keskeiset taustaprosessit
– Resurssit ja kyvykkyydet
– Service deskin kriittiset menestystekijät ja keskeiset suorituskykymittarit
– Tulevaisuuden service desk

Tutkimuksen (The War for Talent by Robert Half Technology) mukaan tulevaisuuden tukiorganisaatiot tarvitsevat henkilöitä, jotka ovat asiakaspalveluorientoituneita, halukkaita opiskelemaan uutta teknologiaa ja trendejä, sosiaalisesti älykkäitä, kykeneviä proaktiiviseen ongelmanhallintaan sekä yhteistyökykyisiä yli yksikkörajojen.

Materiaali jaetaan osallistujille noin viikkoa ennen sähköisessä muodossa.
Ei esitietovaatimuksia.

Kouluttaja
Liisa Torkkeli (Independent consultant) on työskennellyt ICT-alueen vastuu- ja kehittämistehtävissä koko työuransa ajan. Liisan keskeisiä osaamisalueita ovat ITILin parhaat käytännöt, projektinhallinta ja Prince2 sekä service deskin ja taustaprosessien kehittäminen. Hän on ollut vuodesta 2008 pääauditoijana HDI Nordicin Vuoden Service Desk -kilpailussa. Hän on konsultoinut useissa organisaatioissa, vetänyt kymmeniä aihealueisiin liittyviä valmennuksia ja kouluttanut satoja IT-palvelunhallinnan ammattilaisia. Hän on ollut myös aktiivisesti mukana palvelunhallinnan kehittämisessä toimimalla mm. käyttäjäorganisaation (itSMF Finland) hallituksessa ja eri työryhmien vetäjänä.

Palautetta 6/2015 järjestetystä koulutuksesta
– Päivässä oli parasta luennoitsijan ammattitaito.
– Päivässä oli parasta koulutuksen sisältö
– Päivässä oli parasta käytännön esimerkit ja muiden kurssilaisten tavat/kokemukset
– Sain ideoita itselleni parantaa Deskin toimintaa.

Järjestäjä
Koulutuksen järjestää HDI Nordic Oy.

Tiedustelut
HDI Nordic Oy, Marko Uusitalo: etunimi.sukunimi@hdin.fi tai 040 192 6069.

HDI-jäsenenä hinta on 1 090 euroa + alv. Yrityskohtaisen HDI-jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://www.hdin.fi/jasenyys.php

Koulutukset

  • Moderni Service Desk

    Moderni Service Desk

Ajankohtaista

  • Yrittäkää nyt keskittyä!

    Yrittäkää nyt keskittyä!

  • Trendit ja megatrendit

    Trendit ja megatrendit

  • ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

    ITIL ® 4 – Mitä uutta service desk -alueella?

  • Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

    Hierarkia vai ’tiimien tiimi’?

  • Käännös vasempaan, mars!  – Shift leftiä tukiorganisaatioon

    Käännös vasempaan, mars! – Shift leftiä tukiorganisaatioon

  • Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

    Haluatko prinssin ja puolet valtakuntaa – jopa ketterästi?

  • Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

    Niin maailma muuttuu. Entä service deskit?

  • Etusivu
  • Liisa Torkkeli
  • Palvelut
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • In English
© 2016 Liisa Torkkeli. All rights reserved.